måndag 14 april 2008

Muu

Och jag som trodde att man skulle vara pigg efter en helg med vila, rekreation och kladdkaka. Silly me.
Nu när jag sitter här med såsigt huvud och trötta ben tänkte jag ändå komma med ett tips. Hittade den här sidan lagom till vårat bröllop förra året, lyckan visste inga gränser när jag upptäckte ännu en liten detalj jag kunde lägga ner tid och pengar på. Bilder på mig och mannen omvandlades snabbt till små klistermärken som fick pryda mormorskolorna på godisbordet.
Jag hör ju hur besatt jag låter, men till mitt försvar har jag aldrig sett en skål godis försvinna så snabbt.
Massor av andra spännande saker kan du trycka upp hos Moo, finaste tryckeriet på ön.

1 kommentarer:

Anonym

Åh rubber-bootsen känner jag igen. Ska gå igenom min e-post nu i veckan, för jag tror allt du skrev ett par rader till mig :)