måndag 7 april 2008

Helgens kärlek #2

Helgens andra kärlek gav ett översvallande lyckorus som fortfarande håller i sig. Förväntningarna var i höjd med Petronas Twin Towers (dvs löjligt höga), men tack och lov så blev jag inte besviken. Vad jag talar om? Juno!
Denna underbara film fick mig att allvarligt fundera på att döpa en eventuellt kommande dotter efter huvudpersonen, den omåttligt coola Juno. Planerna lades dock ner när min man påminde mig om att i vår bekantskapskrets finns ägare till en fiskebåt vid namn Juno. Fiskrens och kväljande stank slog omåttligt cool tjej den här gången.
Introt till filmen ligger nu på favoritlistan tillsammans med bl a Kiss Kiss, bang bang och Napoleon Dynamite. Titta på den här nedan.




1 kommentarer:

Anonym

Jag har inte sett filmen än, men har länge tänkt att göra det, nu får jag väl göra slag i saken. Angående jeans och mat, kan jag inte ha alla på bilden längre, men de ligger kvar i garderoben som ett slags påminnelse att skärpa till mig med småätandet :)