fredag 23 maj 2008

Rapport från en fredag

Cola och choklad, inte en motionsminut så långt ögat kan nå. Dålig tv-underhållning och lite bättre dvd-filmer.
Lite småsur för att mina försök med sfw-konverteringar gått åt pipsvängen och väldigt besviken över att jag redan sett alla avsnitt av fantastiska Jekyll (Steven Moffat är husgud i det här hemmet).
Läsning av valpböcker och brottningsmatcher med maken och pajplanerande efter att ha sett filmen Waitress. Det är min fredag.
Jag känner mig väldigt vuxen.

3 kommentarer:

Anonym

Hm, jag känner mig INTE vuxen idag/ikväll... Är kinkig... inga besökare vad jag kan se, eller höra av... DÅ är jag kinkig, japp... Var ÄR alla människor???
Må så grankott... sluta blogga? hm, blogga för egen del enbart? kul? ;)

Josefine

Vuxen när blir man det?

Börjar närma mig 40 och undrar?

Bilder bland annat

Bim, a då. Hoppas lördagen är roligare.

Josefine, skönt att höra. För ärligt talat, hur kul är det att känna sig riktigt vuxen egentligen? Gårdagens känsla har helt försvunnit, känns väldigt bra. :)