onsdag 21 januari 2009

När jag blir stor

Om jag nångång börjar tveka på om jag har valt rätt väg här i livet eller bara behöver ett miljöombyte, då ska jag börja jobba med tvål. Jepp, tvål.
Inte för att jag är en så värst skitig människa (även fast jag glatt erkänner att lite skit är skoj), utan för att de som skriver texterna på förpackningarna verkar få intaga så ruskigt roliga substanser under arbetstid.
Så här stod det på en flaska som vi har haft den äran att ha här hemma:

"En modern, läcker tvål, designad och trendig, skapad inte bara för att uppfylla din huds behov utan också berika din själ. Den har en förtjusande, självständig doft som kommer att skänka dig lycka, fräschör och glädje varje dag i ditt liv. pH-balanserad."

Tänk, under ett par månader så fick vi dagligen våran själ berikad av denna fantastiska produkt. Nu när den är slut är vi nog dock dömda till undergång.

2 kommentarer:

Anonym

Låter helt fantastiskt..=)

Bilder bland annat

Visst gör det. Jag avundas dem nåt ruskigt, dessa poetiska själar.