torsdag 5 februari 2009

Utmaning

Jag fick denna utmaning av Mette:

  • Gå in i mappen mina bilder
  • Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
  • Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den
  • Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade
Det blev den här bilden;



Den är tagen i en av mina favoritskogar hemma hos mamma och pappa och var en del av min research inför ett projekt på min utbildning. Det var nog där nånstans som min lärare insåg att jag kände mer passion för fotograferandet än för grafisk design. Jag fattade det dock inte förrens jag slutat utbildningen, även fast alla resterande projekt var mer eller mindre fotobaserade.
Men jag är jätteglad för min BA i grafisk design, vet att jag har och kommer att ha stor, stor nytta av den.

Nu har jag sett den här utmaningen på så många ställen, så jag vet inte om det finns nån kvar som inte gjort den. Om du inte har, kör i vind och let me know!

0 kommentarer: